Eindelijk alles duidelijk! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu Eindelijk alles duidelijk! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Eindelijk alles duidelijk!

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 November 2012 | Nederland, Gilze

Dag lieve mensen,

Als eerste wil ik iedereen die is komen wandelen voor Ghana nog heel erg bedanken, ik heb er van genoten en waardeer het dat jullie zijn gekomen.
Ik heb genoeg geld op kunnen halen om in Ghana iets heel moois te doen.

En eindelijk is er duidelijkheid!!!
Zondag 27 januari gaan Anne, Tess en ik om half 8 de lucht in! Dus nu word het aftellen voor ons.
Ook is het nu bekend dat we in het straatkinderen project gaan werken, en wonen in Ada Foah. Wij gaan hier werken als activiteiten begeleidsters, wat natuurlijk goed bij onze opleiding past. Het is de bedoeling dat we van te voren een activiteiten plan op stellen en deze kinderen een leuke dagbesteding kunnen aanbieden.

De kinderen die hier naar toe komen leven meestal niet op de straat, dit word wel gedacht omdat zij straatkinderen worden genoemd.
Het kan zo zijn dat de familie geen geld heeft om ze naar school te laten gaan en dat ze dan opgevangen worden in een huis door Ghanezen of een organisatie.

Het 'adres' waar wij ingeschreven staan is:
Margaret Marquart Catholic Hospital
Kpando
Volta Region, Ghana

Hier wonen wij niet, dit is het ziekenhuis in Kpando. Maar omdat wij bij ons huis geen post kunnen ontvangen is dit ons adres. Als je dus een kaartje of een brief wil sturen, doe dat dan naar dit adres. Dit kunnen wij daar ophalen.

Kortom, er komt een mooie tijd aan om naar uit te kijken!

Groetjes Laura

• 03 December 2012 - 16:48

Jeanette:

lieve Laura,

Ik vindt het allemaal net zo spannend als jij denk ik!!
    Maar het gaat je lukken en jij gaat goede dingen doen voor lieve kindjes!!
    Ik ben trots op je, nu al....

• 31 Januari 2013 - 16:29

Bea:

Hallo Laura, all een beetje gewent en is het zo als je in gedachten hebt gehad ?we hoppen op leuke verslagen.Veel plezier