De wandeltocht is af! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu De wandeltocht is af! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

De wandeltocht is af!

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Oktober 2012 | Nederland, Gilze

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik de wandeltocht helemaal uitgezet met ons mam, zodat ik de route kan gaan verwerken. Het word een mooie tocht en het is prachtig in het bos rond deze tijd!

Zoals beloofd zou ik jullie wat laten weten als ik een datum had geprikt voor de wandeltocht.
Wanneer: zondag 18 November a.s.
Waar: Het bos bij de Seterse Hoeve
Vijf eikenweg 56
Oosterhout
Hoelaat: Tussen 10.00 en 11.00 uur inschrijven
Inschrijfgeld: € 5,00

Als je bij de Seterse Hoeve aankomt zie je een grote parkeerplaats waar je je auto of je fiets kwijt kan. Daar zal ik staan met de route die jullie van mij krijgen. Ik heb een gewone route uitgezet, en voor de liefhebbers ook een wat langere route. Tussendoor zorg ik voor koffie en iets lekkers.
Ook bij slecht weer gaat de tocht door, houd er dan wel rekening mee dat je goede schoenen aan doet.

Hopelijk tot 18 november!!
xxxx

• 23 Oktober 2012 - 18:31

Jolanda V Gils:

Ik wil ook wel meewandelen. Opgeven hoe of gewoon komen?
    Geweldig hoor Ghana.

• 23 Oktober 2012 - 18:34

Laura De Jong:

Hoi Jolanda,

Opgeven mag, hoeft niet.
    Het is wel makkelijk zodat ik ongeveer weet hoeveel routes ik uit moet printen enz!
    Tot de 18e dan!

• 29 Oktober 2012 - 21:49

Marian En John:

En wij zijn er ook hoor :)