Spannend!! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu Spannend!! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Spannend!!

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Januari 2013 | Nederland, Gilze

Nog maar 3 weken en dan vertrek ik met Anne en Tess naar Ghana! Het komt nu echt heel dichtbij, en de spanning begint op te lopen!

Het project waar wij terrecht komen is weer veranderd, we gaan toch bij het dovenproject werken. Dit is een school waar kinderen les krijgen, dit zijn dove kinderen. Het is de bedoeling dat wij eerst de gebarentaal gaan leren. Dit is een internationale gebarentaal. Deze word eigenlijk overal ter wereld gebruikt behalve, jawel, in Nederland en Frankrijk.

We zijn veranderd van project, maar niet van woonplaats. Wel is ons 'adres' anders waar we post kunnen ontvangen.

Dit is ons adres:

Anouk Hoefmans:

Leuk Laura! Alvast heeel veel succes en plezier :) xx

• 07 Januari 2013 - 13:57

Laura De Jong:

Dankjewel! Dat zal wel lukken! xx

• 07 Januari 2013 - 14:53

Jolanda:

Hoi Laura,

Zeker spannend, maar wel hele leuke spanning!!!!!!!!!!!!!

xx Jolanda

• 16 Januari 2013 - 17:21

Marie-Jose:

Hoi Laura, zoals je ziet heb ik je reisverslag gevonden. En ik ga je vol spanning volgen. Ben erg benieuwd wat je allemaal mee gaat maken. Misschien wordt je wel net zo verliefd op het prachtige continent, Afrika, als ik! Geniet er van!!!

• 28 Januari 2013 - 07:49

Marielle:

Hallo Laura,
    Ook ik heb je reisverslag gevonden, leuk joh, en ook spannend allemaal.
    Je gaat een leuke tijd tegemoet, veel ervaring opdoen etc.
    Succes van de de Heertjes uit Gilze!

Gr. Marielle